U srijedu, 20. travnja 2022. godine na prekrasnom imanju Moslavačka priča u Maloj Ludini održana je Konferencija za medije i javno predstavljanje projekta u turizmu koji je LAG „Moslavina“ uspješno proveo u suradnji s turističkim zajednicama koje djeluju na području regije, odnosno turističkim zajednicama Čazma, Ivanić-Grad, Kutina, Popovača i Sjeverna Moslavina.
Glavni cilj projekta je turističkim dionicima omogućiti alate koji će zasigurno pomoći da destinacija i ponuda regije Moslavine bude prepoznatljiva na turističkom tržištu i dostupna na najvećem prodajnom kanalu 21. stoljeća, odnosno internetu.
Konferenciji su prisustvovali uzvanici; gđa Sandra Herman, državna tajnica u Ministarstvu turizma i sporta sa suradnicima, g. Mihael Jurić, zamjenik župana SMŽ i gđa Ingrid Padjen Đurić, direktorica TZ SMŽ. Konferenciji se, uz brojne medije i predstavnike JLS-ova s područja Moslavine odazvalo više od 45 turističkih dionika (ugostitelji, vinari, smještaj….), zbog kojih se i pokrenula cijela ova priča.
Nakon uvodnih govora predsjednika LAG-a „Moslavina“ g. Zlatka Babića i predsjednika Odbora za turizam osnovanog pri LAG-u „Moslavina“, g. Janka Kezelea, prisutnima se obratila voditeljica LAG-a „Moslavina“, gđa Anica Lenart te opisala način na koji je došlo do izrade Brand strategije Moslavine, a kojoj je glavna uloga povećati prepoznatljivost regije Moslavine.
Zatim je Ivan Fistrić, predstavnik tvrke Size d.o.o., koja je bila izrađivač Brand strategije, predstavio što je kroz istu napravljeno, te istaknuo kako je tvrtka izuzetno ponosna što je dio te priče. U okviru Brand strategije osmišljen je vizual i slogan regije Moslavine, napravljena je ilustrativna turistička karta područja te ostali promotivni materijali, izrađen je promo video link na video je ovdje te web stranica moslavina.travel na kojoj je objedinjena turistička ponuda Moslavine.
Na kraju se prisutnima obratila gđa Herman, koja je upoznata s radom LAG-ova, te izrazila zadovoljstvo viđenim. Ističe da ima još dosta posla i ulaganja, ali da je to lijep početak i dobar temelj izgradnje brenda Moslavine. Istaknula je da će za nastavak promidžbe kao i za udružena područja biti otvoreni javni pozivi te dostupna određena financijska sredstva od Ministarstva turizma, na koje će se TZ-ovi moći prijaviti.
Održavanje Konferencije ujedno je i službeni početak manifestacije "Moslavina - Skrivena zemlja" kojom će od 20.4. do 24.4. turistički subjekti zainteresirane posjetitelje počastiti raznim promotivnim ponudama, eventima, degustacijama i izletima kroz koje će imati priliku upoznati turističku ponudu Moslavine.
Ovim putem pozivamo vas da iskoristite priliku za proljetni odmor te školske praznike kako bi posjetili našu Moslavinu, a usput saznajte zašto je zovemo skrivena zemlja te zašto je skrivena od očiju, ali blizu našeg moslavačkog srca!