U okviru projekta suradnje „Turizmom razvijamo područje“ LAG „Moslavina“ je bio domaćin partnerima iz LAG-ova: Baranja, Međimurski doli i bregi, Papuk, Srijem i Virovitički prsten. U dva je dana, 2. i 3. lipnja 80-ak predstavnika imalo prilike upoznati turističku ponudu regije Moslavine, a suorganizatori događanja su bili gradovi i turističke zajednice koje su i posjećene tom prilikom.
Susret je započeo u Ivanić-Gradu gdje su okupljeni obišli Specijalnu bolnicu za medicinsku rehabilitaciju – Naftalan, gdje je održana i početna konferencija, a potom su u sklopu predstavljanja turističke ponude TZ Ivanić-Grad obišli Seoski turizam Kezele, primjer dobre prakse. Prvoga dana prilike predstavljena im je još bila i turistička ponuda Grada Čazme, odnosno aktivnosti projekta Natura 2000 – interpretacijski lokaliteti, prvi javni biobazen u RH, te Seoski turizam Pirak. Na području Grada Garešnice, odnosno TZ-a Sjeverna Moslavina, uz predstavljanje turističke ponude ovog područja, predstavljen je bio i projekt Natura 2000 –„Zeleni vrtovi Poilovlja“, a potom i OPG Balja, prvi hrvatski hotel za pčele.
Večer je završila druženjem partnera, a što je u suorganizaciji Grada Kutina bilo organizirano u Repušničkoj kleti, te je sve okupljene pozdravio predsjednika LAG-a i kutinski gradonačelnik Zlatko Babić. Jedna od aktivnosti ovog projekta suradnje je i nedavno predstavljena Brand strategija Moslavine, za koju je, predstavljajući ovaj kraj, predsjednik LAG-a istaknuo, kako su upravo gradovi i općine s ovog područja realizirali brojne investicije u javnu turističku infrastrukturu, a koja su neophodne za turistički razvoj područja, što je vidljivo obilaskom velikog broja raznovrsnih lokaliteta tijekom ovog posjeta. Upravo na tome treba i ustrajati, budući da je ova regija smještena na području tri jedinice regionalne samouprave, a ovaj zanimljiv projekt, svakako je dobar temelj za daljnji razvoj turizma ovog područja.
Drugi dan boravka posjetitelji su započeli u Prijamnom centru Repušnica gdje su se imali prilike upoznati s turističkom ponudom Grada Kutine, a posebice s turizmom temeljenim na prirodnoj baštini. Boravak je potom nastavljen na području Grada Popovače, gdje su ih dočekali predstavnici Grada i TZ-a, a kao primjere dobre prakse posjetili su Vinariju Trdenić i Vimal akademiju.
Da je Škrlet, autohtona vinska sorta svjetskog potencijala potvrdio je vinar Tomislav Trdenić, a kušajući Pjenušac Brut, a potom i prošlogodišnje vino sorte Škrlet, isto su mogli potvrditi i posjetitelji. Dojmio ih se svakako i Traminac, te Voćno vino od jagode, ali i pogled koji nudi ovo imanje, a seže se od Kozare na istoku, preko Siska i okolice, do Sljemena na zapadu.
Gradonačelnik Popovače Josip Mišković istaknuo je da je Popovača smještena u srcu Moslavine. „Prostor je ovo koji je cijenjen, na kojem ljudi žive već stoljećima, a o čemu najbolje govore naši vrijedni lokaliteti poput Jelengrada. Između ostalog, karakteristični smo i po prirodnim lokalitetima, među kojima se svakako ističu Lonjsko polje i Moslavačka gora, koji nas okružuju, ali i po izvoru nafte te plodnoj zemlji koja nam omogućuje razvoj poljoprivrede te uzgoj vinove loze, posebice sorte Škrlet, po kojoj smo sve prepoznatljiviji.“
Lijepu priču potom su posjetiteljima ispričali i voditelji Vimal akademije iz Moslavačke Slatine. Uz upoznavanje Regionalnog parka Moslavačka gora, prilike je bilo i za upoznavanje s njihovim aktivnostima koje se temelje na razvoju ljudskih potencijala, a na samom kraju i za zvučnu kupku.
Ova je projektna aktivnost završena u Moslavačkoj priči, također, jednom od primjera dobre prakse, a gdje su uz sportsko druženje partneri LAG-a „Moslavina“ puni dojmova krenuli svojim kućama.
Kroz ovo predmetno putovanje i navedene aktivnosti, gostujući LAG-ovi ostvarili specifične ciljeve – edukaciju i razmjenu iskustva u promociji ruralnog turizma te jačanje specifičnih oblika ruralnog turizma, kao i strateški cilj – razvoj revitalizacije i održivo korištenje razvojne resursne osnove s jačanjem CLLD pristupa lokalnom razvoju. Povezivanjem prirodnih i kulturnih resursa, tradicijske baštine te posebnosti područja omogućeno je osmišljavanje i razvoj nove i konkurentnije turističke ponude i proizvoda što će u konačnici ojačati prepoznatljivost njihovih, ali i našeg područja i povećati konkurentnost turističke ponude.