U utorak, 16. ožujka, od 10:30 sati u prostoru Vinskog podruma u Popovači (Kutinska 4) održat će se radionica za izradu brand strategije Moslavine. Turistička zajednica Grada Popovače poziva zainteresirane turističke dionike s područja Grada Popovače da se uključe u radionicu i svojim sugestijama doprinesu izradi brand strategije.
Kako je broj sudionika ograničen, mole se zainteresirani da se prijave putem e-maila ili telefona u Ured Turističke zajednice Grada Popovače:
Radionicu provodi Studio SIZE - izrađivač brand strategije.
Dnevni red radionice:
1) Uvod u projekt (općenito o brendiranju i ciljevi projekta) - 30 min
2) Brendiranje Moslavine (diskusija sa sudionicima o prepoznatljivosti Moslavine) - 1h
3) Mapiranje turističkih potencijala (diskusija o potrebama turističkih dionika) – 30 min
O projektu:
Izgradnjom identiteta jača se prepoznatljivost područja i turističke ponude te se u konačnici podiže kvaliteta života svih stanovnika tog područja. Brand strategija Moslavine prati inicijativu projektnog udruživanja turističkih zajednica regije. LAG Moslavina, u suradnji s lokalnim jedinicama i turističkim zajednicama želi stvoriti regionalnu turističku ponudu koja će objedinjavati sve što ima predznak moslavačko u jedinstvenu i prepoznatljivu turističku destinaciju. Radionice s turističkim dionicima održati će se u svakom gradu Moslavine.
LAG Moslavina provodi međuteritorijalni projekt suradnje pod nazivom „Turizmom razvijamo područje“. Projekt provodi 6 partnera, kontinentalnih LAG-ova, u kojem je LAG „Moslavina“ glavni partner, a provedbom aktivnosti nastojat će se izdvojiti i definirati najvažnije turističke atrakcije područja LAG-ova partnera, osmisliti način njihove promocije, te potaknuti lokalne dionike na sudjelovanje u promociji i prezentaciji područja u cilju što bolje marketinške komunikacije usmjerene prema potencijalnim posjetiteljima.